zondag 26 maart 2017

Stichery quilt is af / finished!

Tjonge jonge wat was het leuk om dit quiltje te maken!  Het is ongeveer 34,5 x 46 cm en ik heb er een zacht-blauwe binding omheen genaaid. Het is een goede manier om van je "scraps" iets moois te maken!
De achterkant:  geen knoopjes!!!   Het is me gelukt om "de regels te volgen"  (voor deze ene keer dan hoor!)

Ik hoop dat iemand inspiratie vindt in dit quiltje!

Oh dear it was so much fun to make this little quilt! It measures ca. 13,5 x 18 inches and I added a soft-blue binding. It is a good way to make something lovely from your "scraps"!
The back-side:  no knots!!!  I succeeded to "follow the rules" (for this one and only time it was!)

I hope someone will find inspiration in this little quilt!

geen knoopjes / no knots



Bedankt voor je bezoek en ik wens je een heel fijne week! Thank you for your visit and I wish you a beautiful week!

PinkV 

6 opmerkingen:

  1. Lieve Pink,

    Wat is het een lieflijk Stichery quiltje geworden, in gedachten
    kwam het bij mijn veel groter over, maar het is een mooie maatje
    geworden 34,5 x 46 cm.
    Wat heb je het weer PRACHTIG doorgequilt, de achterkanten van quilts
    vind ik eigenlijk ook heel erg mooi om te zien, en wat lief ook
    de hartjes die je er in verwerkt hebt.
    De zacht-blauwe binding vind ik er heel erg mooi bij staan.

    Echt heel knap hoe je zoiets steeds maar weer ontwerpt.

    Geniet van een fijne nieuwe week.....

    Veel liefs lieverd,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Pink , wat een schattige quilt heb je weer gemaakt. Zo mooi met deze kleurtjes. En de achterkant ziet er al net zo mooi uit. In de ditch gequilt en de hartjes onderaan. Je quilt,prachtig met alle mooie steekjes even groot en even ver van elkaar. Ik doe het je niet na. Bij mij is het grote stappen, gauw thuis. Daarom laat ik de grote dingen nou maar doorquilten anders kwam er nooit wat af.
    Veel liefs van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pink,

    Meisje wat een geweldig plaatje heb je weer van gemaakt!
    En ohhh...wat een heerlijke kleurencombinatie heb je gebruikt,
    zo leuk met al die vrolijke stofjes en mooie bloemetjes..
    Dat lichtblauwe maakt het geheel echt af!
    Het lijkt eigenlijk net een bloemenbedje met in het midden
    een vogelhuisje..je kunt niet anders als heel vrolijk worden
    als je hier naar kijkt!

    Ja en dan die achterkant..helemaal mooi en super!
    Wat ben je toch een kei in dit werk...waanzinnig mooi meis!
    En wat werk je eigenlijk snel...je hebt het zo af...

    Dag lieverd, fijne voorjaarsweek!
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben weer laat hè?! Maar het is niet minder gemeend hoor! Dank je wel voor je lieve woorden en fijn dat je het quiltje ook leuk vindt!
      Geniet maar van de komende warme dagen!!!

      Liefs van Pink xxxxxxx

      Verwijderen
  4. Liebe Pink,
    Toll ist dein kleiner Quilt geworden! Was man aus Stoffstücken alles machen kann ist doch immer wieder beeindruckend!
    Ich wünsche dir auch eine schöne Woche mit viel Sonnenschein!
    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Pink..♥
    Ja ik ben weer laat..oei oei..De Paasdagen♥ weer voorbij..maar ik vergeet je niet!!!..want jou Pinky♥ zit op mijn werktafel en bedankt voor je lieve Paasgroet♥..nu zitten we weer vol van heerlijke eitjes♥ ..;))
    Het Quiltje is zo mooi geworden.. klein maar ook zo netjes genaaid steek voor steek♥ en het vogelhuisje♥ met haar pietje♥..;)
    Lieverd♥ een fijne zonnige♥ week Liefs♥ en Knuffel en pootje van Dionne♥ ♥xxxx♥

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink